مقاله مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA )

کاربر گرامی ،‌توجه داشته باشید ، مقالات موجود در وبسایت ، از بستر اینترنت و جستجو در سایت های اینترنتی ( بصورت خودکار) جمع آوری شده اند، لذا لطفا جهت یافتن منابع اصلی انتشار دهنده از موتورهای جستجو کمک بگیرید.

دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار DBA که یک سطح بالاتر از دوره MBA است به منظـور آموزش و توانمندسازی مدیران مستعد و شایسته کشور جهت توسعه و گستـرش فعالیت های بنگاه ها و سـازمان های خدماتی و تولیدی در بخش های خصوصی، دولتی و تعاونی تهیـه و تدوین شـده است. دنیای مدیریت و کسـب و کـار در معرض تغییرات سریع قرار دارد.مدیران ارشد به منظور سازگاری ثمـربخش و رقابت پذیری در بازار میبایست علاوه بر تجارب مدیریتی،بـه دانش کاربردی و مهـارتی در حـوزه مدیریت نیز مجهز گردند. دوره DBA را میتوان آخرین گام برای آموزش رهبران بین المللی و مـدیران ارشد نامید تا دانـش و تخصص خویش را توسعه داده و ارتقا بخشند وبا کسب یـک بینش بلند مدت که منجر به نـوآوری و رشد حرفه ای در زندگی فـردی و شغلی مدیران می گردد به توسعه شبکـه ارتباطی خود بپردازند.

مقاله مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA )


مرکز توسعـه  آموزش مجازی پارس اقدام بـه ارائـه دوره DBA نمـوده اسـت. با گذراندن دوره های  آموزشی مذکور،  دانش پذیران به دانش و اطلاعات تخصصـی و روز مدیریتـی  و  همچنین  به بینش و نگرش عمیقی در حوزه کسب وکار دست میابند  و  قادر   هستند در یک سازمان  اقدامات زیر را به بهترین نحو  و  انجام دهند :
1-اداره و راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یک بخش تخصصی از آن نظیر بخش های تولیدی، بازاریابی و فروش، اطلاعات و مالی
2-ایجاد تحول در یک بخش تخصصی سازمان
3-طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
4-کارآفرینی با ایجاد فعالیت های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید
5-ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های مزبور به مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی
این افراد پس از فرا گرفتن دانش مدیریت و تمرین مهارتهای مدیریتی در این دوره، نیروهای ارزنده ای خواهند شد که می توانند با ترکیب دانش تخصصی و مدیریتی خود در جهت تحقق هدفهای بالا نقش مهمی در بهبود مدیریت جامعه ایفا نمایند.

ثبت نام در دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار(DBA )

برچسب ها : انتشار دهنده:
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.