قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

 

قوانین و مقررات

استفاده از پروفایل شخصی و طرح‏‌های تشویقی سایت آموزش مجازی پارس فنی و حرفه ای اصفهان و سایر خدمات به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات سایت آموزش مجازی پارس فنی و حرفه ای اصفهان است. لازم به ذکر است که ثبت نام در سایت در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وبسایت آموزش مجازی پارس فنی و حرفه ای اصفهان از سوی کاربر است.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت فنی و حرفه ای اصفهان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ما تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مالكیت معنوی
كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی سایت آموزش مجازی پارس فنی و حرفه ای اصفهان متعلق به وبسایت فنی و حرفه ای اصفهان است. مشتری درک و موافقت می‌کند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقت‌نامه، سایر رویه‌ها و وب سایت فنی و حرفه ای اصفهان مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران است و سایت فنی و حرفه ای اصفهان صادرکننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می‌دارد. هیچ‌گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر به وسیله این توافق‌نامه به مشترك واگذار نشده است.

 

نحوه فسخ خدمات

در صورت عدم رضایت کاربر از خدمات یا محصول دریافتی، مشتری می تواند با کارشناسان پشتیبانی تماس گرفته و دلایل خود را اعلام کند. علت عدم نارضایتی ایشان توسط تیم کارشناسان بررسی شده و در صورت رای به قابل قبول بودن نارضایتی کاربر، کلیه وجه پرداختی توسط وی مسترد می گردد.

بدیهی است که بازپرداخت وجه به کاربر، به معنی فسخ قرارداد بین کاربر و وبسایت آموزش مجازی پارس فنی و حرفه ای اصفهان بوده و پس از آن، کاربر حق هیچ گونه ادعایی در خصوص استفاده از خدمات یا محصول آموزش مجازی پارس فنی و حرفه ای اصفهان را نخواهد داشت.

برچسب ها : انتشار دهنده:
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.