مقاله ویندوز 7

کاربر گرامی ،‌توجه داشته باشید ، مقالات موجود در وبسایت ، از بستر اینترنت و جستجو در سایت های اینترنتی ( بصورت خودکار) جمع آوری شده اند، لذا لطفا جهت یافتن منابع اصلی انتشار دهنده از موتورهای جستجو کمک بگیرید.

ویندوز 7

در ویندوز 7 یکی از پر کاربرد ترین قسمت ها استفاده از قسمت رجیستری ویندوز که میتوان برای اجرای ان از منوی شروع و تایپ کلمه run و سپس تایپ کلمه regedit میتوانیم به این قسمت دستیابی پیدا کرده و تغییرات لازم جهت بالا بردن کیفت ویندوز را اعمال دهیم.

کنترل پنل ویندوز 7 را میتوان به یک شخصی ساز حرفه ای تشبیه کرد منوی استارت control panel و همچنین میتوان از my computer منوی organiz گزینه folder option به انوان یک کارگاه تنظیمات دلخواه نام برد یکی از قدرتمند ترین برنامه های نوشته شده در ویندوز هفت جست و جوی حرفه ای است که گشت و گذار در ویندوز را به سرعت بالایی به انجام میرساند.منوی استارت و تایپ کلمه search این کاراییها و همچنین چهره ای زیبا این ویندوز را به یکی از ویندوزهای محبوب بین مردم تبدبل کرده....

کار کردن مقدماتی با این ویندوز بسیار ساده تر از ویندوزهای ورژن قدیم مایکروسافت از جمله ایکس پی میباشد.لیکن با پیشرفت تکنولژی و اضافه شدن امکانات جدید کار کردن در سطح پیشرفته بسیار پیچیده تر از ورژن های قبل میباشد.

اینترنت

اینترنت تحولی بزرگ در عصر تکنولوژی میباشد که میتوان بایک مرورگر مانند firefox به صفحات ارائه شده توسط وب مسترها متصل شده و همچنین میتوان داده هایی را ذخیره کرد با استفاده از نرم افزارهایی مانند download manager و همچنین داده ها و اطلاعاتی را فرستاد با استفاده از سایت های اپلودی مانند 4shard.com یا نامه هایی را فرستاد با استفاده از خدماتی ایمیل از سایت yahoo.com و جیمیل google.com و همچنبن با افراد روی خط(انلاین)شروع به گفت و گو کرد با استفاده از نرم افزارهایی مانند yahoo messenger و nimbuzz به دهکده جهانب بپیوندیم.

پاورپنت

پاورپوینت یکی از نرم افزارهای قوی در زمینه ارائه مطلب میباشد که با امکانات خواص خود میتوان ان را پر ترفدار ترین نرمافزار در این زمینه نام برد.

ما میتوانیم با استفاده از گزینه new یک صفحه یا اصلاید جدید ایجاد کرده و با استفاده از منوی design گزینه them حالت خواصی را ایجاد کرد و همچنین با استفاده از کلیک بر رویtitle click to add متن دلخواه را تایپ نموده و از منوی insert گزینه picture عکس دلخواه را انتخاب نموده و از همین منو میتوان از جدول ها ، نمودارها و دیگر امکانات تحت اختیار استفاده نمود و از گزینه transition نحوه نمایش صفحه و از منوی animations نحوه نمایش متون ،تصاویر و دیگر محتویات را برنامه ریزی کرد و همینطور میتوان مدت زمانی را برای نمایش این کارکترها از همین منو و انتخاب گزینه timing تعریف کرد و برای اوماتیک کردن نمایش از منو animations گزینه timing و انتخاب گزینه start و تغییر حالت on click میتوان از دخالت دست جلو گیری کرد. ودر پایان با انتخاب گزینه form beginning از منوی slide show میتوان نتیجه کار خود را مشاهده کرد.و ان را به صورت power point presention از گزینه save as از منوی file ذخیره نمود.

اکسل

نرم افزار اکسل یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارها در زمینه جدول و انجام معادلات ریاضی میباشد که میتوان از ان به عنوان یک بانک اعداد نام برد.و همچنین یکی از معروف ترین نرم افزار ها در استفاده از فرمول ها میباشد. ما میتوانیم اعداد را با موضوعات دلخواه با استفاده از کلیک کردن در خانه ها جا داد و همچن با استفاده از اشاره گر ماوس و انتخاب تمام خانه ها انها را کپی کرد یا برداشت و در جای دلخواه جای داد و همچنین میشود با استفاده از منوی insert گزینه chart نمودار به دلخواه رسم کرد. فرض کنید جدولی دارید حاوي اسامی و شماره تلفن افراد .

مقاله ویندوز 7

در منوي آفیس روي گزینه save as کلیک میکنیم تا کادر آن باز شود . در این کادر، پس از وارد کردن نام فایل در قسمت file name گزینه Excel template را از منوي Save as type انتخاب کنید . فرم طراحی شده به صورت یک فایل همیشه در دسترس ذخیره می شود. فرم ورود اطلاعات یکی از امکاناتی است که اکسل براي سهولت در وارد کردن دادههاي لیست ارائه میدهد .

فرم ورود اطلاعات یکی از امکاناتی است که اکسل براي سهولت در وارد کردن دادههاي لیست ارائه میدهد . براي دسترسی به این قابلیت، از دستورFormاستفاده میکنیم .این دستور، از جمله دستوراتی است درنوار ریبون هاي اکسل وجود ندارد . براي صدور چنین دستوراتی لازم است یک دکمه میانبر از آنها در نوارQuick accessداشته باشیم .

ورد

ورد یکی از معروفترین نرم افزارهای تاپ متن و ویرایش متنی در سراسر دنیا میباشد. ما میتوانیم تمامی متنها را با استفاده از این نرم افزار نوشتاری ویرایش کنیم.کافی است متن را در صفحه ایجاد شدا تایپ کرده و از منوی home ویرایش های دلخواه ازجمله فونت،سایز،رنگ و چندین ویرایش دلخواه ویرایش نموده و حتا میتوان از منوی page layout و انتخاب گزینه page borders میتوان صفحه متنی خود با دور صفحه های زیبا ویرایش کنیم ودر صورت تمایل میتوان از منویinsert گزینه page number صفحه خود را شمارش گزاری کرد و همچنین برای پرینت ان از منوی file گزینه print ان صفحه را چاپ کنیم.این امکانات و هزاران کاربرد دیگر که این نرم افزار را در تمام دنیا به یک ویراستار متن بدون رقیب تبدیل کره است.

ثبت نام در دوره سیستم عامل ویندوز7

برچسب ها : انتشار دهنده:
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.