نرم افزار Photoshop CS6, CC

کاربر گرامی ،‌توجه داشته باشید ، مقالات موجود در وبسایت ، از بستر اینترنت و جستجو در سایت های اینترنتی ( بصورت خودکار) جمع آوری شده اند، لذا لطفا جهت یافتن منابع اصلی انتشار دهنده از موتورهای جستجو کمک بگیرید.

مقاله ای که در زیر مطالعه می نمایید با عنوان نرم افزار Photoshop CS6, CC ، از مرکز آموزش مجازی پارس گرد آوری و ارائه شده است.

مرکز آموزش مجازی پارس پیشنهادِ تکمیل دیدگاههای موجود بر اساس نرم افزار Photoshop CS6, CC را می نماید.

از امکانات جدید نسخه Cs6 می توان به مواردی همچون اضافه شدن ابزارهای کشیدن نقاشی حرفه ای ، ارتقاء قسمت کار با برنامه های موبایل ، بهبود ابزار های رسم ، امگان جدید تغییر خودکار لنز دوربین که می توان از آن باری افزایش کیفیت عکس هایی که با دوربین های معمولی گرفته شده استفاده کرد .
بهبود ابزارهای ساخت تصویر HDR ، کامل تر شدن ابزار های قسمت طراحی عکس ، بهبود فیلتر ها ، اضافه شدن ابزارهای مخصوص عکاسان مانند تبدیل حرفه ای عکس های رنگی به سایه و سفید و عکس های سیاه و سفید به رنگی ، بهبود لایه ها و ..... اشاره کرد.
برای اینکه شما به تمام ابزار ها و لوازم ویرایش تصویر در فتوشاپ دسترسی داشته باشید ، بهترین گزینه استفاده از نرم افزار Photoshop Cs6 می باشد.

نرم افزار Photoshop CS6, CC

نرم افزار Photoshop، مهم ‌ترین، معروف‌ ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار در زمینه کار بر روی تصاویر گرافیکی است. در دوره مقدماتی این آموزش، شما نحوه کار با ابزارهای انتخاب، رنگ آمیزی و درج متن را بطور کامل فرا خواهید گرفت. همچنین اصول و مبانی کار با لایه‌‌ ها از دیگر مباحث این دوره آموزشی است.
در دروس دوره متوسط، روش‌ های تغییر ابعاد تصویر، استفاده از منوی Select، کار با خط کش ‌‌ها و خطوط راهنما را فرا خواهید گرفت. همچنین با اصول کار با ابزارهایی برای اندازه گیری، رتوش و ترسیم مسیر‌‌ها و اشکال برداری آشنا خواهید شد. علاوه بر این، مباحثی نظیر تبدیل حالت ‌‌های رنگی، استفاده از گزینه‌‌ های پالت و زیر منوی Adjustments ، کار با Style ‌‌ها و ماسک ‌‌ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره آموزشی است. در دوره پیشرفته نیز با آموزش فیلترها و برخی از پالت ‌‌های مهم، مثال‌ های متعدد و بسیار حرفه ‌ای از طراحی انواع پشت زمینه و متون مختلف گرفته تا رتوش حرفه ای تصویر ارائه شده است.

دانش پذیر گرامی محتوای این دوره آموزشی نرم افزار Photoshop با همکاری شرکت فنی مهندسی پرند تهیه و تدوین گردیده که با کیفیت بالا و در پکیج شرکت پرند عرضه می گردد.

ثبت نام دوره آموزشی نرم افزار Photoshop CS6, CC

برچسب ها : انتشار دهنده:
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.