مقاله یک بازاریاب خوب باید این ۱۰ ویژگی را داشته باشد

کاربر گرامی ،‌توجه داشته باشید ، مقالات موجود در وبسایت ، از بستر اینترنت و جستجو در سایت های اینترنتی ( بصورت خودکار) جمع آوری شده اند، لذا لطفا جهت یافتن منابع اصلی انتشار دهنده از موتورهای جستجو کمک بگیرید.

با توجه به رشد روزافزون علم و آموزشهای کوتاه مدت، مرکز توسعه آموزشهای مجازی پارس با هدف بالا بردن سطح علمی و کمک به تحقق این امر مقاله یک بازاریاب خوب باید این ۱۰ ویژگی را داشته باشد را طراحی و در دسترس علاقمندان قرار داده است .

مقاله یک بازاریاب خوب باید این ۱۰ ویژگی را داشته باشد

یک بازاریاب خوب باید این ۱۰ ویژگی را داشته باشد

رمز موفقیت یک کسب وکار در فروش نهفته است.شما هر اندازه هم که کسب وکار خلاقانه ای راه اندازی نمایید و خدمات و کالای جالبی را ارائه دهید اگر با اصول فروش و بازاریابی آشنا نباشید شکستتان حتمی است.بنابراین به نکات مهمی که در ادامه اشاره میشود توجه فرمایید.
در این مطلب ویژگی هایی که میتواند یک شخص را به بازاریاب حرفه ای تبدیل کند را بررسی میکنیم:

اصول و رموز موفقیت در بازاریابی
۱) چشمها و گوشهای بازاریابان، فروشندگان و کارآفرینان حرفهای برای شکار فرصت ها حساس است. از هر فرصتی برای بازاریابی و فروش کالاها و خدمات خود استفاده می کنند . در واقع، آن ها فرصت شناسهای بسیار خوبی هستند و سعی می کنند در صورت پیدا شدن فرصت، سریعاً از آن استفاده کنند. فروشندگان حرفه ای، انسان های موفقیت جو و کمال طلبی هستند .
۲)آنها دنبال بهترینها، دنبال ایده آلها و دنبال موفقیت های بزرگ هستند و هنگامیکه که به موفقیتی در فروش می رسند، از شادی در پوست خود نمی گنجند و سعی می کنند این شادی را به هر شکل بروز دهند.
۳) روشندگان و بازاریابان حرفه ای، مهارت عجیبی در همدردی و همدلی با دیگران دارند. در واقع آن ها با همدلی و همدردی با مشتری می توانند اعتماد آن ها را جلب کنند. می توانند صداقت خود را به مخاطب نشان بدهند .
۴) فروشندگان، بازاریابان و کارآفرینان حرفه ای، نقش یک مشاور را بازی کنند، در واقع مشاورِ مشتریان و مصرف کنندگانِ خود هستند. آنها سعی نمی کنند که کالا و خدمات بفروشند، بلکه سعی می کنند به مشتری مشورت بدهند.
۵) فروشندگان، بازاریابان و کارآفرینانِ حرفه ای، عزت نفس و اعتماد بنفس بالایی دارند. برای انجام هر کاری و برای مذاکره با هر فردی، اعتماد به نفس دارند و هیچ کاری برای آنان غیر ممکن نیست. ازمذاکره با مدیر عامل شرکت های بزرگ هیچ واهمه و ترسی به دل راه نمی دهند.
۶) فروشندگان و بازاریابان حرفه ای، جسارت و ریسک پذیری عجیبی در کارهای خود دارند و بیش از اندازه احتیاط نمی کنند. دائماً در حال برنامه ریزی و انجام ریسکهای متفاوت هستند.
۷) انسان های بسیار یادگیرنده ای هستند و سعی می کنند از هر اتفاق و حادثه و از هر مشتری، چیزی یاد بگیرند و در زندگی خود و در کار خود از آن استفاده کنند.
۸) مهارت هایی مثل بازاریابی تلفنی، سخنرانی، نوشتن و تایپ کردن را در خود تقویت کنیم. یک فروشنده باید هر روز مهارتهای خود را بیشتر کند، زیرا بازار دائماً در حال تغییر و در حال رشد و توسعه است.
۹) ما باید خود را با مشتری تطبیق بدهیم نه اینکه انتظار داشته باشیم مشتری خودش را با ما تطبیق بدهد. پس ما باید انسان های انعطاف پذیری باشیم تا بتوانیم با هر مشتری، برخورد مناسب داشته باشیم.
۱۰) انسان های بسیار یادگیرنده ای هستند و سعی می کنند از هر اتفاق و حادثه و از هر مشتری، چیزی یاد بگیرند و در زندگی خود و در کار خود از آن استفاده کنند.
یک بازاریاب خوب باید این ۱۰ ویژگی را داشته باشد
منبع: ویکی پدیا

ثبت نام در دوره بازاریاب

برچسب ها : انتشار دهنده:
۷ روز هفته ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.